Eigenaar
Fred Louter (5 juli 1965, zie afbeelding)
Visie
Ieder mens of bedrijf heeft een verhaal dat het waard is om verteld te worden.
Missie
RETROVISION stelt particulieren, bedrijven en andere organisaties in staat tot het publiceren van eigen ‘historische’ publicaties, in meest brede zin van het woord.
Profiel
RETROVISION publiceert hard-copy én digitale uitgaven. Daarbij speelt personaliseren (uw eigen verhaal publiceren in bestaande uitgaven of als eigen boek) een zeer belangrijke rol. Wij stellen een concept aan u voor, ú bepaalt de intensiteit van de opdracht.
Daarnaast wil RETROVISION dé autoriteit zijn op het gebied van eigen lokale uitgaven, die betrekking hebben op de omgeving van regio Groot Rotterdam/Haaglanden.
Kernwaarden
Authenticiteit: wij zijn én blijven dicht bij onszelf
Respect: met veel respect voor het verleden kijken wij naar de toekomst
Kwaliteit: elke uitgave bezit een professionele uitstraling
Passie: ónze passie voor úw verhaal is de basis voor elke succesvolle uitgave
Duurzaamheid: we gebruiken FCS-gecertificeerd papier en bankieren ‘groen’ bij Triodos
Cittaslow Midden-Delfland
RETROVISION was tot de verhuizing in september 2019 supporter van Cittaslow Midden-Delfland.
Cittaslow is het internationale keurmerk voor gemeenten die op het gebied van leefomgeving, landschap, streekproducten, gastvrijheid, milieu, infrastructuur, cultuurhistorie en behoud van identiteit tot de top behoren.
RETROVISION had het supporterschap te danken aan het uitgeven van cultuurhistorische publicaties, zoals Een Maaslander vertelt …, Een Elfstedenrijder vertelt …, Verdwenen Maaslandse middenstanders, De dag dat de Tour door Midden-Delfland reed en Het mooiste van Ons Maasland.
Lees meer over Cittaslow op de website van Cittaslow Nederland.
N.B. RETROVISION gaat verantwoordelijk met uw e-mailadres om; we delen het uiteraard niet met derden en gebruiken uw adres alleen om u relevante informatie over RETROVISION en haar producten en diensten te sturen.